Приключила на 31 декември 2019
Участвайте в попълването на анкетата
1.
Служителите са коректни и отзивчиви, и отчитат специфичните нужди на администрацията;
да
не
не мога да преценя
2.
При осъществяване на служебен контакт, служителите проявяват ли достатъчно отзивчивост;
да
не
не мога да преценя
3.
Срещате ли подкрепа и разбиране при излагане на Вашите проблеми и нужди;
да
не
не мога да преценя
4.
Смятате ли, че служителите на Община Габрово са професионално добре подготвени:
да
не
не мога да преценя
5.
Смятате ли, че служителите от Центъра за информация и услуги на гражданите са професионално добре подготвени:
да
не
не мога да предценя
6.
Как бихте оценили участието Ви в процеса на обсъждане и развитие на политиките и проектите на Община Габрово, касаещи административното обслужване?
имаме възможност да участваме в процеса;
участието е по-скоро формално;
нашите препоръки се вземат под внимание;
7.
Каква е Вашата оценка за изпълнение на дейността на Община Габрово?
отлична
добра
негативна
не мога да преценя
смятам, че е необходима промяна
(моля предложете в каква област или дейност)
8.
Смятате ли, че Община Габрово използва всички налични средства и канали, за да Ви информира своевременно за формулираните политики, проекти и мерки в областта на административното обслужване, както и въвеждането на нови или промяната на вече извършвани административни услуги?
своевременно получаваме информация
не винаги ни информират
не получаваме информация
9.
От къде получихте първоначална информация за използваната от Вас административна услуга?
от нормативни документи
от телефонни разговори със служители от администрацията
от интернет страницата на Община Габрово
от познати
от други източници
10.
Коя от услугите, предоставяни от Община Габрово ползвахте?
моля предложете Вашия отговор
11.
Спазиха ли се законоустановените срокове за извършването на заявената от Вас услуга?
да
не
12.
Каква такса/цена заплатихте за тази услуга?
Моля напишете Вашия отговор!
13.
Кой е предпочитаният от Вас начин за плащане?
в брой
по банков път
чрез електронно банкиране или ePay
14.
Приемлива цена за услугата би била в рамките на ...?
(Моля, напишете цената)
15.
Ако услугата Ви бъде предоставена в рамките на работния ден (четири часа от подаване на искането), бихте ли заплатили няколко пъти по-висока такса?
да
не
16.
За избрания от Вас отговор на въпрос № 13, моля посочете, колко често бихте се възползвали от тази възможност?
винаги
често
рядко
само при необходимост
17.
Как оценявате сайта на Община Габрово по отношение на визия, структура и намиране на информация?
страницата е добре структурирана, има добри връзки в нея и с подходяща скорост?
страницата е лесно достъпна и лесна за разбиране и търсене?
има какво още да се направи (моля предложете какво според Вас трябва да се промени)
18.
Как оценявате информацията, публикувана на интернет страницата на Община Габрово?
актуална, обективна, ясна, изчерпателна и навременна
частична и непълна
незадоволителна, неразбираема, остаряла
19.
Бихте ли ползвали административни услуги по електронен път?
да
не
20.
Моля, изразете Вашето мнение относно административното обслужване в Община Габрово, както и качеството на предоставяните административни услуги. Ако имате препоръки, забележки или друга важна информация относно административното обслужване, моля, да я споделите с нас!
Маркирайте отметка и в своден текст напишете Вашето мнение!
Общо гласували: 27