О Б Щ И Н А Г А Б Р О В О
На основание чл.10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност за държавни служители и Заповед № 131/12.06.2024 г. на Органа по назначаване,
О Б Я В Я В А :
Конкурс за длъжността юрисконсулт в отдел „Правен“
- Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Основна цел на длъжността:
Защитава правните интереси на Общината и оказва правна помощ на общинската администрация.
Области на дейност:
- Оказва съдействие на началника на отдела при правното консултиране на всички нива на Общинската администрация;
- Консултира Общинска администрация във връзка с тълкуването и прилагането на нормативните актове, участва в състава на комисии, назначени от Кмета на Община Габрово, съгласува проектодоговори, по които страна е Община Габрово;
- Организира и провежда съдебна защита на Община Габрово и кмета по предявените от нея или срещу нея искове или жалби на ФЛ или ЮЛ;
- Представлява Община Габрово при упълномощаване от Кмета на Общината пред физически, юридически лица и пред други държавни органи;
- Участва в изготвянето на подзаконови нормативни актове, инструкции и правилници.
Длъжностната характеристика се предоставя на кандидатите от служителите в отдел УЧР
- Изисквана минимална степен на завършено образование: магистър
- Минимален професионален опит – не се изисква
- Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт: притежаване на юридическа правоспособност - чл. 294. (1) от Закона за съдебната власт
Допълнителни изисквания:
- Аналитична компетентност
- Ориентация към резултати
- Работа в екип
- Комуникативна компетентност
- Фокус към клиента (вътрешен/външен)
- Дигитална компетентност - работа с MS Office /доказва се с практически изпит/
- Професионална компетентност – много добро познаване на: Административнопроцесуален кодекс, Граждански процесуален кодекс, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за местните данъци и такси, Закон за държавния служител, Закон за администрацията, Закон за общинската собственост, Закон за административно-териториалното устройство на Република България, Закон за устройство на територията, Закон за достъп до обществената информация, ДОПК.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
- Размер на основната заплата, определена за длъжността – 1400 лв.
- Размерът на основната заплата се определя съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, съобразно годините притежаван професионален опит от кандидата, спечелил конкурса /чл. 8 и чл. 9 от Наредбата/.
- Брой работни места, за които се обявява конкурсът – 1
- Начин на провеждане на конкурса:
- Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията.
- Интервю.
- Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие – по образец /Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители / НПКПМДС/.
Към заявлението се прилагат:
- декларация от лицето за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител /при наличие на такъв/;
- копие от документ за юридическа правоспособност;
- автобиография.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник, като за изискваните копия се представят и оригиналите за сверка.
Документите може да се подават по електронен път на e-mail: dnikolova@gabrovo.bg, като в този случай заявлението по ал. 2 и декларацията по ал. 3, т. 1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на документите служителите от отдел УЧР уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител, и им предоставят длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
- Място за подаване на документите:
гр. Габрово, пл. ”Възраждане” № 3
Община Габрово, отдел „Управление на човешките ресурси”, ет. І, стая № 110;
телефон за справки: 066/818 315;
лице за контакти: Диана Николова – н-к отдел „Управление на човешките ресурси”.
Краен срок за подаване на документите – 26.06.2024 г.
- Ден на публикуване: 13.06.2024 г.
- Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:
Съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения в Центъра за административно обслужване на гражданите в сградата на Община Габрово и на електронната страница на адрес: www.gabrovo.bg.
Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за Защита на личните данни.
Заявление и декларация за участие в конкурса може да изтеглите от прикачения файл след настоящата обява.
Документи по образец
13.06.2024