О Б Я В А

 

Община Габрово набира кандидати за работа на длъжност старши инспектор в Общински инспекторат 

 

Основна цел на длъжността:

  • Да осъществява превантивен, текущ и последващ контрол по спазването от страна на всички юридически и физически лица на територията на община Габрово на нормативните актове на Общински съвет - Габрово, на законите и подзаконовите нормативни актове и на договори, по които страна е Община Габрово, когато такива са му възложени от Кмета на Община Габрово.
  • Да осъществява административно–наказателна отговорност по предвидения законов ред.
  • Да съдейства, в рамките на правомощията си, на всички лица на територията на община Габрово за предотвратяване на нарушения или преодоляване на последиците от нарушения на нормативно установения ред на територията на общината.
  • Оперативно отработване на сигнали за нарушения на Наредби на Общински съвет - Габрово, закони и подзаконови нормативни актове, когато такива са му възложени от Кмета на Община Габрово.
  • Да изпълнява функции по събиране на предвидените в Наредбата за определянето и администрирането на местните такси, цени и услуги и права на територията на община Габрово, такси за ползване на пазари на територията на гр. Габрово.
  •  Да изпълнява и други задачи, възложени му със заповед на Кмета на Община Габрово.

 

Брутна работна заплата – 1300 лв.

С длъжностната характеристика кандидатите могат да се запознаят в отдел УЧР.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

Минимална образователна степен - бакалавър.

Професионална област - без предпочитание.

Компютърна грамотностработа с Microsoft Office /Word и Excel/ - доказва се с практически изпит.

Свидетелство за управление на МПС, категория В.

 

Необходими документи за кандидатстване:

  • заявление до кмета на община Габрово (свободен текст);
  • автобиография;
  • копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  • копия от документи за допълнителни квалификации и правоспособност /при наличие на такива/;
  • копия от документи, удостоверяващи трудов стаж /при наличие на такъв/;
  • копие от свидетелство за управление на МПС.

 

Документите се приемат до 01.07.2024 г. в деловодството на Община Габрово, пл. "Възраждане" № 3.

 

Подборът ще се извърши по документи, събеседване и практически изпит по компютърна грамотност.

Списъкът с допуснатите до събеседване и практически изпит по компютърна грамотност кандидати, както и мястото, датата, и часът на провеждане ще се обявят до 03.07.2024 г. на електронната  страница на Общината, на адрес:  www.gabrovo.bg.

За справка: тел.: 066/818 315  - Диана Николова.

Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за Защита на личните данни.

Списък на допуснатите и недопуснатите кандидати до финален етап от процедурата по избор на ръководител на Дом на културата "Емануил Манолов" - Габрово Списък на допуснатите кандидати за длъжностите младши експерт и старши експерт в отдел "Информационни и комуникационни технологии"