Екип на Фолксваген снима рекламен клип в Етнографски музей на открито „Етър”. Идеята е да се представи нов автомобил на компанията, като се покажат характерни занаяти за различни страни и възможността да пристигаш навреме там закъдето си тръгнал.
Мотото, с което върви видеото е: „Искаш ли да пътуваш без закъснение? Е, ето го българският стил – това е Етнографски музей на открито „Етър”.
Клипът започва с влизане на рекламирания автомобил на компанията в ЕМО „Етър”. Кадрите прехвърлят зрителите в изложбената зала на музея, където екскурзоводът Божидара поздравява с „Добре дошли в България”.
Заснети са Часовниковата кула и някои от водните съоръжения, разположени в близост. Възрожденската механа изкушава с уютната си атмосфера и току-що окачените да съхнат наденички.
Но, ЕМО „Етър” е място, където преди всичко се представя работата на майсторите. Видеото, заснето от екипа на световната компания, показва как българите през Възраждането са прели, шили, тъкали на стан и изковавали железни изделия върху наковалня. От Фолксваген са акцентирали и върху духовността на българите, чрез кадрите, които показват рисуването на православни икони в Иконописното ателие на ЕМО „Етър”.
Гордостта на България – музеят „Етър”, е едно от местата в Европа, където се снима рекламния клип на компанията. Екипът вече прави кадри в съседна Румъния, а преди това е снимано в държави с различна култура и традиции, като например Швеция, Гърция, Италия, Исландия, Финландия.