МУЗЕЙ „ДОМ НА ХУМОРА И САТИРАТА“ – Габрово, обявява свободно работно място за длъжност Счетоводител.
Основна цел на длъжността:
- приема, съхранява и предава парични средства и води касова книга;
- подготвя ведомост за трудовите възнаграждения и платежните документи и осчетоводява първичните счетоводни документи;
- участва в инвентаризации на МОЛ;
- контролира правилното оформяне на отчетните документи на МОЛ;
- предава и получава оформени документи в обслужващите финансови институции, изготвя удостоверения и служебни бележки по изплатени възнаграждения, изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с дейността.
Области на дейност:
- организация и изпълнение на счетоводната отчетност на музея;
- контрол върху приходите и разходването на финансови средства.
Изисквания към кандидатите:
- минимална образователно-квалификационна степен: средно или висше икономическо образование;
- да не са осъждани за престъпление от общ характер по глава V и VI, раздел I от Особената част на Наказателния кодекс;
- отговорност, организираност, умения за работа в екип;
- компютърна грамотност.
Необходими документи за кандидатстване:
- заявление – свободен текст;
- автобиография;
- копие на документ за придобито образование;
- копия на документи, удостоверяващи трудовия стаж;
- копия на документи, удостоверяващи квалификация (при наличие на такава).
Ние предлагаме:
- основно стартово месечно трудово възнаграждение – 750,00 лв; За ТРЗ – допълнително възнаграждение от 150 лв.
- платен годишен отпуск - 25 дни;
- работа в амбициозен екип;
- периодични медицински прегледи, организирани от работодателя;
- работно облекло.
Място за подаване на документите:
Документите се приемат от 07.12.2020 г. до 07.01.2021 г. и на място в Музей „ Дом на хумора и сатирата, гр. Габрово, ул. „Брянска“ № 68.
Подборът на кандидатите за обявената длъжност ще се проведе на два етапа: подбор по документи и събеседване с допуснатите кандидати.
Допуснатите до интервю кандидати ще бъдат уведомени за датата, часа на започване и мястото на провеждане на интервюто на посочената от тях електронна поща.
По време на интервюто кандидатите ще бъдат оценявани по следните компетентности:
- академична компетентност (първоначална професионална подготовка; учене през целия живот);
- професионална компетентност (опит в работа с контрагенти и фискални устройства);
- комуникативна компетентност и умения за работа в екип;
- административна компетентност.
Лице за контакт: Марияна Стоянова – 0879 987 118
Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.