Държавна агенция „Електронно управление“ уведомява  гражданите и бизнеса, че имат възможност да заявяват  административни услуги, без да е необходимо да посещават на място съответната администрация,  чрез Единния портал  - www.egov.bg –  моето пространство.  

Достъпът се извършва чрез  квалифициран електронен подпис (КЕП) издаден върху физически носител,  облачен, мобилен КЕП или персонален идентификационен код (ПИК), издаден от Националния осигурителен институт.

От 18 март 2020 г. има постигната договореност за издаване на едномесечен безплатен електронен подпис от доставчици на удостоверителни услуги, които ще предоставят онлайн възможност за заявяване на подписа. Повече информация може да се намери тук.

Продиктувана от епидемията корона вирус, гражданите и бизнеса ще могат да получат от „Борика“ АД и „Евротръст Технолъджис“ АД безплатен облачен или мобилен КЕП, с който за период от един месец да подписват безплатно заявленията за електронни административни услуги. Подписването   може да се извършва в платформите на тези дружества - https://my.b-trust.bg и https://portal.evrotrust.com, а с КЕП на физически носител  по стандартната процедура.  

  За връзка с Помощния контактен център на ДАЕУ използвайте в работно време от 9:00 до 18:00 и извън работно време от 18:00 до 22:00 телефони:  02 949 2388, 02 949 2392

 За връзка с Евротръст: +359 2 448 58 58 

 За връзка с Борика: 0700 199 10 или *9910

Останете си вкъщи, бъдете дигитални. Заявявайте административни услуги електронно.

 

 

 

Удължава се действието на административните актове, изтичащо по време на извънредното положение
27 март 2020
Първите доброволци на Габрово в помощ на борбата с Covid-19 вече в действие
29 март 2020