До днес, 16 февруари, в Интер Експо център в София продължава едно от най-важните събития в календара на туристическата индустрия в Българи – 36-то издание на най-голямата международна туристическа борса у нас „Ваканция и СПА Експо 2019“.
На изложението община Габрово се представя успешно с общ туристически продукт, съвместно разработен с общините Трявна, Дряново и Севлиево. Целият регион беше представен като център на занаяти, традиции и креативен туризъм, под общото мото „Да се срещнем в центъра“.
Съвсем естествено Габрово, признат за Творчески град на занаятите и народните изкуства към ЮНЕСКО, бе представен от за
наятчия от Етъра – Таня Станева, която даде възможност на хилядите посетители, преминали през щанда на изложението да се докоснат до истинския дух на България, привличайки интереса на туристи и професионалисти от бранша, които дори сами създадоха свое собствено изделие от глина. В края на 2018 г. ЕМО „Етър“ спечели престижното признание в класацията „Годишни награди в туризма” , организирана от Министерство на туризма.
„Туризмът, който развиват общините ще бъде акцент на 2019 година.“, то
ва обяви на откриването на форума министърът на туризма Николина Ангелкова. Тя посочи, че 2019-та ще бъде особено динамична, ще изисква повече усилия. Годината бе определена от нея, като „годината на вътрешния туризъм“ и с това отбеляза особено значимата роля на общините в представянето на страната ни като атрактивна туристическа дестинация. Лично получихме нейното обещание, че ще се включи в най-мащабното ни за годината събитие – Карнавал Габрово, който ще се проведе на 18 май 2019 г.
Представители на администрацията, в сътрудничество с културните институти в града и в партньорство с туристическия бранш, представиха не само основните туристически забележителности и събития от
културния календар, но и предложиха подходящи места за настаняване в общината.
„Ваканция и СПА Експо" е най-важното събитие в календара на туристическата индустрия в България, което всяка година привлича стотици фирми от десетки страни.
Тази година, в рамките на три дни, от 14 до 16 февруари 2019 г., на едно място бяха събрани над 380 компании от 25 страни, с представителни щандове, над 20 000 професионалисти и посетители, представени бяха повече от 60 дестинации и туристически региони, в съчетание с над 50 съпътстващи събития.
.jpg)
