Община Габрово информира, че са разширени комуникационните канали, чрез които общинска администрация - Габрово комуникира с гражданите и бизнеса. Пълноценна, сигурна и лесна комуникация физическите и юридическите лица могат да осъществят вече и чрез сайта на Държавна агенция „Електронно управление“ - https://edelivery.egov.bg/
За комуникация с общинска администрация от физически лица, чрез сайта на Държавна агенция „Електронно управление“, се изисква наличието на Квалифициран Електронен Подпис или Персонален Идентификационен Код на НОИ (Издаването на Персонален идентификационен код на НОИ е безплатна услуга, предоставяна от Националния осигурителен институт). В зависимост от използваното за регистрация средство, са достъпни различни услуги.
Сред тях са подаване на сигнали, жалби и молби. Тяхното изпращане и получаване (връчване) се удостоверява по безспорен начин чрез системата за сигурно електронно връчване. Регистрираните лица могат да изпращат сигнали и до други администрации.
Достъп има и до следните панели:
- Изпратени и получени съобщения – цялата кореспонденция носи информация за времето на изпращане и получаване от страните;
- Възможност за заявяване на административни услуги – към администрациите, които са присъединени към единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги.
- Достъп до секция справка по физическо лице – съдържа информация за регистрираното лице и възможност за извършване на справка в различни регистри и масиви информация, като например: справка за експертно решение от единната система за медицинска експертиза; Справка по персонална партида на физическо лице от Имотния регистър към Агенция по вписванията; справка за постоянен/настоящ адрес; Справка за наличие/липса на задължения от Регистър на задълженията към митническата администрация (РЕЗМА) и много други.
- Възможност за заплащане на електронни услуги