РЕГИОНАЛНА БИБЛИОТЕКА „АПРИЛОВ – ПАЛАУЗОВ”
обявява свободно работно място на длъжност: „Оператор, подпомагане на потребители” по процедура “Изграждане на мрежа от дигитални клубове“ към Министерството на труда и социалната политика, част от Националния план за възстановяване и устойчивост (НПВУ)
Срок на трудовото правоотношение: до 30.06.2026 г.
Работно време: 6 часа (непълен работен ден).
Основни задължения на длъжността:
Подпомага потребителите при ползване на електронни услуги, търсене на информация, достъп до образователни ресурси и обучителни платформи при посещенията им в дигиталния клуб във филиала на библиотеката на ул. „Йосиф Соколски” в кв. Радичевец.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователно-квалификационна степен - средно образование
- Умения за работа с компютърна и офис техника
- Умения за работа с лица от уязвимите групи, комуникативност, отговорност, умения за работа в екип; умения за справяне с конфликтни ситуации; емоционална устойчивост; оперативност.
Основно трудово възнаграждение: 1050 лв.
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за кандидатстване (свободен текст)
- Автобиография (CV)
- Копия на документи, удостоверяващи придобитата образователна степен
- Копия на документи, удостоверяващи придобит професионален опит и/или квалификация (по преценка на кандидата)
Място за подаване на документите за кандидатстване:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в сградата на Регионална библиотека „Априлов – Палаузов” – Габрово, пл. Възраждане № 23, отдел „Деловодство”.
Срок за подаване на документите: до 9.01.2026 г. включително.
Подборът на кандидатите ще се извърши на два етапа: по документи и събеседване.
Информация за допуснатите до събеседване кандидати, за мястото, датата и часа на провеждане на събеседване ще бъде публикувана на интернет страницата на библиотеката www.libgabrovo.com
Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.