На основание чл. 73, ал.1 и ал.2 от ЗОП, Протокол № 1 от 11.11.2009 г. и Протокол № 2 от 12.11.2009 г. на Комисия, назначена със Заповед № 2497/ 11.11.2009 г на Кмета на Община Габрово, и във връзка с процедура за възлагане на обществена поръчка – открита процедура по ЗОП с предмет: "Проучване, анализ и реинженеринг на процесите в Община Габрово, проектиране и разработка на електронни административни услуги, електронен регистър и ГИС, внедряване на системата интегриране на услугите. Доставка на базов ГИС сървърен и настолен софтуер", по проект „Модернизиране на административното обслужване в Община Габрово чрез развитие и предоставяне на качествени електронни услуги за гражданите и бизнеса”, финансиран по ОПАК, съгласно Договор за безвъзмездна помощ No.A09-31-58C/12.06.2009 г., с Решение № 53 от 16.11.2009 г., Кметът на Община Габрово определи изпълнител на поръчката.
Решението може да изтеглите от тук >>