ОБЩИНА ГАБРОВО

На основание чл. 10а, ал. 1 от ЗДСл, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и заповед № 199/04.02.2025 г. на Органа по назначаване

О  Б  Я  В  Я  В  А:

            Конкурс за длъжността МЛАДШИ ЕКСПЕРТ в отдел „Общинска собственост“

 

Основна цел на длъжността:

Анализ на общинската собственост – проучване, актуванe, управление и разпореждане с имоти – частна и публична общинска собственост.

Области на дейност: общинска собственост

Длъжностната характеристика се предоставя на кандидатите от служителите в отдел УЧР при подаване на документите.

  • Изисквана минимална степен на завършено образование: висше - бакалавър
  • Минимален професионален опит – не се изисква

или

            минимален ранг – V  младши

  • Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт: няма
  • Допълнителни изисквания за длъжността:
    • Аналитична компетентност   
    • Ориентация към резултати    
    • Работа в екип 
    • Комуникативна компетентност             
    • Фокус към клиента (вътрешен/външен)  
    • Дигитална компетентност -  доказва се с практически изпит
    • Професионална компетентност – много добро познаване на:
  • Закон за общинската собственост /ЗОС/;
  • Закон за собствеността и ползване на земеделските земи (ЗСПЗЗ);
  • Закон за опазване на земеделските земи (ЗОЗЗ);
  • Закон за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА);
  • Закон за администрацията;
  • Закон за държавния служител;
  • Наредба за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество (НРПУРОИ);
  • Наредба № 8 от 17.12.2009 г. за утвърждаване на образците на актовете за общинска собственост, на досие на имот – общинска собственост, и на регистрите, предвидени в Закона за общинската собственост и за определяне реда за съставянето, воденето и съхраняването им.

 

Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

Размер на основната заплата, определена за длъжността - 1500 лв. 

  • Брой работни места, за които се обявява конкурсът: 1
  • Начин на провеждане на конкурса:
    1. Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията.
    2. Интервю.
  • Необходими документи за кандидатстване:
    1. Заявление за участие – по образец  (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители (НПКПМДС).

Към заявлението се прилагат:

-   декларация от лицето за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;

- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации и правоспособност, които се изискват за длъжността;

-  копие от документите, удостоверяващи продължителността  на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител (при наличие на такъв).

                    2.  Автобиография.

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник, като за изискваните копия се представят и оригиналите за сверка.

При подаване на документите служителите от отдел УЧР уведомяват кандидатите за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и им предоставят длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.

Документите може да се подават по електронен път на e-mail: r.tsonkova@gabrovo.bg, като  заявлението по ал. 2 и декларацията по ал. 3, т. 1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. В този случай длъжностната характеристика и информация относно пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител, се изпраща на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща.

  • Място за подаване на документите:

гр. Габрово, пл. ”Възраждане” № 3,

Община Габрово, отдел “Управление на човешките ресурси”, ет. І, стая № 110,

телефон за справки: 066/ 818 315;

лице за контакти: Ромина Цонкова - главен експерт в отдел “Управление на човешките ресурси”

  • Краен срок за подаване на документите – 16.30 часа на 17.02.2025 г.
  • Ден на публикуване: 05.02.2025 г.
  • Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения в Център за административно обслужване в сградата на Община Габрово и на електронната страница на адрес: www.gabrovo.bg.

 

Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за Защита на личните данни.

 

Заявление и декларация за участие в конкурса може да изтеглите от прикачения файл след настоящата обява.

Резултат от процедура по подбор за длъжността организатор, дейности в Клуб на инвалида към Заведения за социални услуги - Габрово Списък на допуснатите кандидати за длъжността главен експерт в отдел „Социални дейности и здравеопазване“ – Община Габрово