ОБЩИНА ГАБРОВО

На основание чл.10а, ал.1 от ЗДСл, чл.14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители

и заповед № 149/28.01.2025 г. на органа по назначаване

О Б Я В Я В А

Конкурс за длъжността ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ в отдел „Социални дейности и здравеопазване“ - Община Габрово

 

Основна цел на длъжността:

Участва в дейностите по анализ на нуждите, планиране на мерките, осигуряване и предоставяне на социални услуги на нуждаещи се лица в община Габрово.

Области на дейност:

- изучава тенденциите в развитието на социалната сфера, следи промените в нормативната уредба и съблюдава прилагането им в Община Габрово, както и участва в разработването на планови и стратегически документи на общинско ниво;

- участва в анализа на нуждите от социална подкрепа в община Габрово и качеството на предоставяните социални услуги, като търси подходи за подобряването им.

Длъжностната характеристика се предоставя на кандидатите от служител в отдел УЧР при подаване на документите.

  • Изисквана минимална степен на завършено образование: висше - бакалавър
  • Минимален професионален опит – 2 години - придобит в област или области на дейност, свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика за длъжността,

     или

           минимален ранг – ІV-ти  младши

  • Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт: няма
  • Допълнителни изисквания за длъжността:

- аналитична компетентност;   

- ориентация към резултати;    

- работа в екип; 

- комуникативна компетентност;             

- фокус към клиента (вътрешен/външен);  

- професионална компетентност - много добро познаване на: Закон за социалните услуги и Правилник за прилагането му; Закон за закрила на детето; Закон за здравето; Закон за хората с увреждания; Закон за личната помощ; Закон за местното самоуправление и местната администрация; Закон за държавния служител; Закон за обществените поръчки; Наредба за качеството на социалните услуги, които се финансират от държавния бюджет; План за развитие на социалните услуги на Община габрово за 2025 г.;

- дигитална компетентност - доказва се с практически изпит.

Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

  • Размер на основната заплата, определена за длъжността: 1550.00 лв.
  • Брой работни места, за които се обявява конкурсът: 1
  • Начин на провеждане на конкурса:
    1. Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията.
    2. Интервю.
  • Необходими документи за кандидатстване:
    1. Заявление за участие – по образец  (Приложение № 3 към чл. 17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители  (НПКПМДС).

Към заявлението се прилагат:

-   декларация от лицето за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;

-   копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;

-  копие от документите, удостоверяващи продължителността  на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител (при наличие на такъв);

- автобиография.

Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник, като за изискваните копия се представят и оригиналите за сверка.

Документите може да се подават по електронен път на e-mail: tmirazchieva@gabrovo.bg, като в този случай заявлението по ал. 2 и декларацията по ал. 3, т. 1 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

При подаване на документите служителите от отдел УЧР да уведомят кандидатите за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител, и да им предоставят длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.

  • Място за подаване на документите:

гр. Габрово, пл. "Възраждане” № 3,

Община Габрово, отдел “Управление на човешките ресурси”, ет. І, стая № 110,

телефон за справки: 066/818 315,

лице за контакти: Татяна Миразчиева.

  • Краен срок за подаване на документите: 16.30 часа на 17.02.2025 г.
  • Ден на публикуване: 04.02.2025 г.
  • Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения:

Съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения в Център за административно обслужване в сградата на Община Габрово и на електронната страница на адрес: www.gabrovo.bg, раздел Актуално/Кариера.

Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни.

 

Заявление и декларация за участие в конкурса може да изтеглите от прикачения файл след настоящата обява.

Документи по образец
04.02.2025

Резултат от процедура по подбор за длъжността организатор, дейности в Клуб на инвалида към Заведения за социални услуги - Габрово Община Габрово обявява конкурс за длъжността младши експерт в отдел "Общинска собственост"