О Б Я В А
Община Габрово набира кандидати за работа на длъжност старши експерт в отдел „Околна среда и води“ – Община Габрово
Основна цел на длъжността:
Организация по проучването, проектирането, строителството, основните и текущите ремонти на инженерните мрежи и съоръжения, съобразно техническата си правоспособност.
Административно обслужване на граждани.
Брутна работна заплата – 1300 лв.
С длъжностната характеристика кандидатите могат да се запознаят в отдел УЧР.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователна степен - бакалавър
- Специалност - кандидатите следва да притежават диплома от Хидротехнически факултет с една от следните специалности:
· Водоснабдяване и канализация
· Хидротехническо строителство
· Хидромелиоративно строителство
· Хидростроителство
· Управление на водни ресурси
- Минимален професионален опит – 1 година в областта на длъжностната характеристика
Компютърна грамотност – работа с Microsoft Office /Word и Excel/ - доказва се с практически изпит.
Необходими документи за кандидатстване:
- заявление за кандидатстване - свободен текст;
- автобиография;
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- копия от документи за допълнителни квалификации и правоспособност /при наличие на такива/;
- копие от документи, удостоверяващи професионалния опит.
Документите се приемат до 29.09.2023 г. в деловодството на Община Габрово, пл. "Възраждане" № 3.
Подборът ще се извърши по документи, събеседване и практически изпит по компютърна грамотност.
Списъкът с допуснатите до събеседване и практически изпит по компютърна грамотност, както и мястото, датата, и часът на провеждане ще се обявят до 30.09.2023 г. на таблото за обяви и съобщения в Центъра за административно обслужване в сградата на Община Габрово и на електронната страница на адрес: www.gabrovo.bg
За справка тел.: 066/818 315 - Диана Николова.
Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за Защита на личните данни.