О Б Я В А
Община Габрово набира кандидати за работа на длъжност ръководител на Туристически информационен център
ОСНОВНА ЦЕЛ НА ДЛЪЖНОСТТА:
Ръководи, управлява и осъществява дейността на Туристически информационен център – Габрово в изпълнение на държавната и общинска политика в областта на туризма.
ОБЛАСТИ НА ДЕЙНОСТ:
Реклама и маркетинг; туризъм; администрация; връзки с обществеността.
Кандидатите могат да получат копие от длъжностната характеристика, за да се запознаят подробно със задълженията на свободната позиция, от служителите в отдел „Управление на човешките ресурси“.
Работна заплата – 1500 лв.
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образователна степен - магистър
- Специалност - в областта на: туризъм, връзки с обществеността, администрация, стопанско управление, култура
- Минимален професионален опит – 3 години
- Дигитална компетентност - Word, Excel, Power Point
- Владеене на английски език
Необходими документи за кандидатстване:
- заявление за кандидатстване до кмета на Общината - свободен текст;
- мотивационно писмо;
- автобиография;
- копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- копия на документи за допълнителни квалификации и правоспособност (при наличие на такива);
- копия на документи, удостоверяващи професионалния опит (трудова книжка, служебни книжка, осигурителна книжка или граждански договори).
Документите се приемат до 26.02.2021 г. в деловодството на Община Габрово.
Подборът ще се извърши по документи и събеседване.
Списъкът с допуснатите до събеседване кандидати, както и място, дата и час на провеждане ще се обявят на 05.03.2021 г. на таблото за обяви и съобщения в Центъра за административно обслужване в сградата на Община Габрово и на електронната страница на адрес: www.gabrovo.bg/Актуално/Кариера/.
За справка: тел.: 066/818 315 – Д. Николова – началник-отдел УЧР
Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за Защита на личните данни.